"Amway" patronuojančioji bendrovė praneša apie rekordines 2012-ųjų metų pardavimo apimtis
"Amway" patronuojančioji bendrovė "Alticor Inc." šiandien pranešė apie 2012 m. visame pasaulyje gautas rekordines pardavimo pajamas – 11,3 mlrd. JAV dolerių (2011 m. – 10,9 mlrd. JAV dolerių). Šis bendrovės rodiklis didėja jau septintus metus iš eilės, o per pastaruosius 13 metų pardavimo pajamos augo net 12 metų.
"Amway" auga visų pagrindinio dešimtuko šalių rinkose
Pirmą kartą per daugiau kaip 20 metų bendrovės pajamos didėjo visų "Amway" pagrindinio dešimtuko šalių rinkose, įskaitant Kiniją, Indiją, Japoniją, Korėją, Malaiziją, Rusiją, Taivaną, Tailandą, Ukrainą ir Jungtines Valstijas. Tarp šalių, kuriose pardavimo apimtys didėjo dviženkliais skaičiais, yra Kolumbija, Honkongas, Italija, Meksika, Rusija, Turkija ir Venesuela.
"Mums džiugu pranešti apie dar vienus "Amway" rekordinių pardavimo rezultatų metus, – pareiškė "Amway" pirmininkas Steve Van Andel. – Nuo tada, kai prieš šešerius metus pradėjome įgyvendinti bendrovės augimo diegiant naujoves strategiją, bendrovė išaugo beveik dvigubai. Mūsų veikla visame pasaulyje dabar suderinta kur kas geriau; stiprūs ir patyrę vadovai dirba visuose keturiuose regionuose. Matome galimybių 2013-aisiais augti dar labiau. Ir toliau ypatingą dėmesį skiriame tiekimo grandinei, investuojame į gamybą ir mokslinių tyrimų išteklius, kad galėtume greičiau reaguoti į rinkos poreikius. Tai padeda mūsų platintojams geriau aptarnauti klientus ir pristatyti gaminius tada ir ten, kur jų reikia."
"Milijonai žmonių visame pasaulyje tikisi kažko daugiau. Jie nori pradėti verslą, kuris teiktų asmeninį pasitenkinimą ir kurį būtų galima plėtoti, – sako prezidentas Doug DeVos. – Daugiau kaip 50 metų "Amway" siūlo žmonėms galimybę pradėti savo verslą, kurio pagrindas yra stiprūs prekių ženklai, novatoriški gaminiai bei vietoje vykdomi pardavimo ir verslo įgūdžių ugdymo mokymai. Didžiuojamės jų sėkme. Ir toliau ieškosime naujų ir geresnių būdų, kaip padėti milijonams pasaulio verslininkų siekti savo tikslų."
Pasaulinės investicijos į gamybą, mokslo tyrimus ir plėtrą viršija 335 mln. JAV dolerių
"Amway" planuoja skirti daugiau kaip 335 mln. JAV dolerių gamybos, mokslo tyrimų ir plėtros skatinimui, įskaitant keturias gamyklas JAV, naują gamyklą Indijoje ir po antrą gamyklą Kinijoje bei Vietname.
2012 m. "Amway" pranešė ketinanti investuoti beveik 185 mln. JAV dolerių į keturių "NUTRILITE" vitaminų ir maisto papildų gamyklų statybą Amerikoje.
• Tikimasi, kad naujojoje 81 mln. JAV dolerių vertės minkštų želatininių kapsulių ir tablečių gamykloje Spaulding prospekte, Ados mieste (Mičigano valstija), per dvejus metus bus sukurta iki 200 darbo vietų. Statyba prasidės 2013 m.
• 24 mln. JAV dolerių kainavusi miltelinių maisto produktų gamykla, atidaryta bendrovės pasaulinėje centrinėje būstinėje, padėjo Ados mieste (Mičigano valstija) sukurti 50 naujų darbo vietų.
• Įgyvendinant 42 mln. JAV dolerių vertės projektą Buena Park mieste (Kalifornija) bus pastatytas naujas granuliavimo cechas, kurio paslaugomis bus naudojamasi gaminant tabletes. Statybos pabaiga numatyta 2013 m. Be to, čia bus atidarytos naujos mokslo tyrimų ir plėtros patalpos, bandymų laboratorijos ir dviejų aukštų administracinis pastatas.
• Šiuo metu statoma 38 mln. JAV dolerių vertės "Nutrilite Botanical Concentrate" gamykla Kvinsyje (Vašingtono valstija), kurioje bus perdirbami augalai iš netoliese įsikūrusios bendrovės ūkio "Trout Lake Farm".
95 mln. JAV dolerių vertės gamyklos Tamil Nadu (Indija) statybos darbų pradžia numatyta 2013-aisiais. Gamykla turi būti baigta 2015 m. Kinijoje irgi statoma antroji "Amway" gamykla Guangdžou mieste. Gamykla, kurios statybai skirti 75 mln. JAV dolerių, turi pradėti veikti 2016 m. Informacija apie antrosios "Amway" gamyklos statybą Vietname bus paskelbta 2013-aisiais vėliau.
"Amway" plėtra JAV vykdoma statant naujus mokslo tyrimų ir laboratorijų padalinius Buena Park mieste (Kalifornijos valstija), kur gaminami vieni perkamiausių bendrovės "NUTRILITE™" prekės ženklo produktai. Be to, siekdama integruoti mokslo žinias, naudojamas kuriant naujus gaminius, ir Azijos augalų naudojimo istorines tradicijas, bendrovė Usio mieste Kinijoje steigs 10 mln. JAV dolerių vertės botanikos tyrimų ir patirties centrą. 65-iose mokslo tyrimų ir plėtros bei kokybės užtikrinimo laboratorijose visame pasaulyje dirba daugiau kaip 900 mokslininkų, inžinierių ir technologų, kurie padeda kurti naujus produktus, atrinkdami aukščiausios rūšies žaliavas ir kurdami novatoriškas technologijas.
Pagal produktų kategorijos pirmauja "Amway" maisto papildai
"NUTRILITE" yra pasaulyje perkamiausias vitaminų ir maisto papildų prekės ženklas*. Gautos pajamos sudaro 46 proc. bendrovės pajamų iš visų produktų pardavimo. Baltyminiai milteliai "NUTRILITE Protein Powder" (kartu su "NUTRILITE All Plant Protein Powder"), vitaminai "DOUBLE X™", mineralai ir maistingųjų fitomedžiagų papildai bei ilgesnio poveikio preparatas "NUTRILITE Vitamin C Plus" buvo perkamiausi maisto papildai.
Aktorė Teresa Palmer, kuri yra naujasis "ARTISTRY™" prekės ženklo veidas, padėjo didinti grožio kategorijos produktų pardavimą. Šios kategorijos pajamos praėjusių metų bendrovės biudžete sudarė 26 proc. "ARTISTRY" prekės ženklas kartu su penkiais pasaulyje populiariausiais aukščiausios kokybės odos priežiūros produktų prekių ženklais* tapo 2012 m. Pusano tarptautinio kino filmų festivalio premjeros rėmėju. Po to "ARTISTRY YOUTH XTEND™" kolekcija buvo pristatyta Korėjoje, Japonijoje ir Tailande. "Amway" rinka Europoje ir JAV ruošiasi šio prestižinio kovos su senėjimu produkto pristatymui 2013 m. Perkamiausi "Amway" grožio kategorijos produktai yra "ARTISTRY Cr?me L/X", prizu apdovanotas preparatas "ARTISTRY Intensive Skincare Renewing Peel" ir "ARTISTRY Intensive Skincare Anti-Wrinkle Firming Serum".
Namams skirti produktai atnešė 22 proc. pajamų. Pagal paklausą pirmavo oro grynintuvai "ATMOSPHERE™", maisto ruošimo prekės "iCook™", vandens valymo sistemos "eSpring™" ir valymo produktai. Vandens valymo sistemos "eSpring" pristatymas Kinijoje 2012-aisiais virto didžiausiu bendrovės produkto pristatymu per visą istoriją. Prognozuojama, kad pardavimo apimtys pirmaisiais metais peršoks 500 mln. JAV dolerių. Kiti "Amway" produktai, kurie nepatenka į maisto, grožio arba namų prekių kategorijas, pvz., pagal katalogus parduodami produktai, 2012 m. sudarė 6 proc. bendrųjų pardavimo pajamų.
Dešimtosios vaikų gyvenimo sąlygų gerinimo kampanijos metinės
"Amway" kampanija vaikams "ONE BY ONE™", 2013 m. švęsianti dešimtąsias metines, padėjo "Amway" platintojams ir darbuotojams sumušti dar vieną rekordą ir padėti 10 milijonų paramos stokojančių vaikų. Per kampaniją, kuri vykdoma nuo 2003 m., visame pasaulyje įvairioms vaikų reikmės paaukota 190 mln. JAV dolerių, o "Amway" platintojai ir darbuotojai savanoriais dirbo daugiau kaip 2,7 mln. valandų.
Apie "Amway"
"Amway" yra viena didžiausių pasaulyje tiesioginio pardavimo bendrovių. 2012 m. "Alticor Inc.", kuri yra "Amway" patronuojančioji bendrovė, pranešė uždirbusi 11,3 mlrd. JAV dolerių pajamų visame pasaulyje. "Amway" Ados mieste (Mičigano valstija, JAV) 1959 m. įkūrė verslininkai Rich DeVos ir Jay Van Andel. Bendrovė siūlo plataus vartojimo prekes ir galimybę kurti savo verslą per tinklą, kurį sudaro per 3 mln. platintojų daugiau kaip 100 šalių ir teritorijų visame pasaulyje. Jiems padeda regioniniu pagrindu veikiantis žemės ūkio, gamybos, logistikos bei tiekimo tinklas. Daugiau kaip 900 mokslininkų, inžinierių ir technologų dirba 65 mokslo tyrimų, plėtros ir kokybės užtikrinimo laboratorijose visame pasaulyje, kurdami naujus bendrovės produktus ir vystydami mokslinio meistriškumo kultūrą. Perkamiausi "Amway" prekių ženklai yra vitaminai, mineralai ir maisto papildai "NUTRILITE™", odos priežiūros priemonės ir kosmetika "ARTISTRY™" bei vandens valymo sistemos "eSpring™". Bendrovė teikia produktų kūrimo, gamybos ir logistikos paslaugas per "Access Business Group". Bendrovės naujienos skelbiamos adresu globalnews.amway.com.
Apie "Alticor"
"Alticor Inc." vienija viso pasaulio verslininkus neprilygstamomis galimybėmis, o klientus – aukščiausios kokybės produktais. Tai "Amway" patronuojančioji bendrovė, viena didžiausių pasaulyje tiesioginio pardavimo įmonių.
Kontaktinis asmuo:
KONTAKTINIAI ASMENYS RYŠIAMS SU ŽINIASKLAIDA:
Clare Wade, [email protected]
Nick Wasmiller, [email protected]
Beata Višnevska
Konsultantė
UAB "Komunikacija ir konsultantai"
Tel.: +370 5 2313003
Šį pranešimą per "BNS Spaudos centrą" paskelbė Beata Višnevska, UAB "Komunikacija ir konsultantai".BNS už pranešimų spaudai turinį neatsako